Support
Op basis van onze kennis en ervaring verzamelden we informatie die u toelaat veelvoorkomende vragen te beantwoorden of problemen op te lossen.
Contacteer ons
Hulp nodig? Creëer een serviceticket
Heeft u een product technische vraag? Wilt u garantie of een herstelling aanvragen of wilt u support van onze technieker? Maak een serviceticket via onderstaande knop en ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen.
Garantieverlenging op Victron Energy toestellen
U kan een garantieverlenging aanvragen van 5 jaar op Victron Energy toestellen die u bij ons heeft aangekocht. Deze garantie is niet mogelijk op batterijen of zonnepanelen en installatiemateriaal.
Tot 4 jaar na aankoop van uw toestel kan u deze extra garantie nog aanvragen. De kost hiervan bedraagt 10% van de huidige aankoopprijs + een administratieve kost van 25 euro (excl. BTW). Om deze garantie aan te vragen dient u volgend formulier in te vullen.
Alle onderstaande gegevens vindt u terug op uw factuur. Na het correct invullen en doorsturen van onderstaand formulier sturen wij uw aanvraag door naar Victron Energy. Wanneer dit bij hen verwerkt is, ontvangt u van ons een factuur. Deze dient u goed bij te houden om de garantie in de toekomst te kunnen bewijzen.


Veelgestelde vragen
Vraagt u zich af wat de functie "Voltage Sense" betekent?
Wil u weten wanneer u batterijen in serie moet schakelen?